Wednesday, March 3, 2010

Tickled GREEN to be here!

Hello, lovelies!

OMG! I have climbed the MOUNTAIN and reached the other side! Busy, busy, busy.... I don't want to ruin the mood, but I'll just say the mountain in question.... starts with "t" and ends with "a-x-e-s!" {Blech!} And just when I thought it was time to reward myself with FUN paper-play, a round of stomach un-pleasantries whirled through Ranch Durenberger... and, yeah. Not much fun there. But today the sun has broken through some VERY dark clouds and the shamrocks have pushed their proud green leaves through the considerable mud and muck... so, YEAHOOOO! It's March, babies! Here's to lots of good luck to us all! Kick up your heels and celebrate some spring! The signs are out there!

Just a note on ANOTHER celebration of the IRISH! {50% of my heritage ingredients... just sayin'}..... I know...! Some of you were creeped out by this Leprechaun, in his day. But, I *heart* him! He does the job, IMHO... I busted out a way-old, but highly coveted background stamp from S/U!, from long ago ~ it's the Irish Blessing! And then I just got all shamrocky and green with MORE stamps from Dawn and her WPLUS9 design studio stamps! Such FUN!





Whoopee! I don't know if I can still kick up my heels like this guy, but that's how I feel, now that the "mountain" is behind me! Thanks for always being patient with me when I step away from the blog to accomplish BIG GIRL things.... Hope to catch up with y'all soon!

Supplies -

C/S - Stampin' Up!
D/P - Stampin' Up!
Stamps - Stampin' Up! (Leprechaun, script background, circular label); WPLUS9design (branches with leaves and hearts, solid and line hearts used to make shamrock shape)
Ribbon - Stampin' Up!
Scalloped Circle Punch - Stampin' Up!
Scallop Border Punch - Fiskars
Metal "Kiss" Label - Tim Holtz
Acrylic Paint - Liquitex

12 comments:

Karen said...

There you are! :> UGH! You mentioned the "T" word!! I have to do mine still................and I'm procrastinating! But, good for you for pushing through that mountain!! And yay....I'm glad you got some playtime in! I was hopin' to see a little more uber cute & green shamrock love from ya! :>

Rosemary said...

Whoopie!! You definitely earned some heel kickin' for sure sweetie!! I'm so glad that you climbed that yucky "mountain" and arrived safely on the other side!! Fabby card, my friend, fabby card!

Deanne @ Three Trees said...

It's perfect!! Loving the fab green ribbon! Hope you are feeling better!

Deanne :)

Dawn said...

Ugh...the "t" word. I'm trying to mentally block that word until I absolutely can not any longer. LOL

Wonderful card from top to bottom! LOVE LOVE LOVE it!!

Dana Gustafson said...

Here's hoping this green dude's glee and merriment and LUCK rubs off on us all! Lovin you and your crafty me lil irish friend!

Rose said...

UGH T's stink!! so glad it is only once a year lol super cute card :) my gram always swore we were Irish and i believed her until she passed and my mom told me we don't have a drop of Irish blood in us :( well i still say we do!! LOL

Kelley Eubanks said...

Super cute card girl! So sorry you have been busy and sick!! That is no fun! Glad that you are back! :)

kenziekylanmom said...

So cute! What a great idea!!!

Vanessa said...

Hi Elise!! Glad you are back and feeling better! The stomach un-pleasantries seem to visit all over the world! And I hate the "T" word! Your card is super adorable - love the fab background!

Hugs,
Vanessa

Linda aka Oz said...

Yeah, doing taxes make me puke too. So I don't see anything Burgerkingish about this little happy go lucky guy at all. Wish I could jump like that, most likely pee my pants though...

SOOOoooo glad you are still hangin out in blogland darlin. Even when neither one of us can seem to log on, I know you are out there and that makes my day a bit brighter...!!! Break out the sunglasses brighter!!!! oodles, Oz

~amy~ said...

such a fun card Elise...peeps are creeped out by that Leprechaun? I think he is FUN!!!

Hang in there!!!

Courtney Baker said...

So cute and fun! And thank you so so much for your sweet comment yesterday... really girl you just brighten my day! THANK YOU!